poniedziałek, 16 stycznia 2017

GRANDMOTHER'S DAY & GRANDFATHER'S DAY ( A RHYME, SONGS AND FLASHCARDS)

W związku z nadchodzącymi wielkimi krokami:  Dniem Babci i Dniem Dziadka, które w szkołach często obchodzi się jednego dnia przygotowałam dla Was dzisiaj propozycję piosenek,  kart obrazkowych oraz kart pracy.

POBIERZ FLASHCARDS TUTAJ : BABCIA , DZIADEK , KOCHAM MOICH DZIADKÓW

Do lekcji na temat dnia dziecka polecam również rymowankę GRANDMA'S GLASSES  - świetna prosta i ciekawa rymowanka o babci i dziadku . Zabawa gwarantowana samo naśladowanie barwy głosu babci czy też dziadka daje dzieciom wiele radości a do tego całe ciało zaangażowane przez wykonywane gesty - POLECAM .
Przykładowe nagranie :) 

W związku z tym, iż ( podobnie jak wykonawca  piosenki NR 1. )uważam, że każda babcia powinna mieć swoją piosenkę przedstawiam wam  moje propozycje TOP 5 songs for GRANDPARENTS : 

1. GRANDMA SONG
Piosenka nadaje się zarówno dla młodszy jak i starszych uczniów :) Ta piosenka tak bardzo wpadła mi w ucho, że przygotowałam do niej również ćwiczenie polegające na uzupełnieniu tekstu piosenki brakującymi słowami .



2. GRANDPARENTS DAY SONG 
Prosta piosenka - łatwa do nauczenia się dla dzieci.


3. GRANDPARENTS SONG  
Wersja karaoke przepięknej piosenki. 

4. A SONG FOR GRANDMA AND GRANDPA


4. GRANDPA'S WHISKERS 
Coś o dziadku :) Nie znalazłam wielu piosenek o samym dziadku ... Może wy znacie jakieś ciekawe propozycje? 

MAM NADZIEJĘ, ŻE KTOŚ JESZCZE SKORZYSTA Z TYCH POMYSŁÓW . 

P.S. Myślę również o zorganizowaniu małego konkursu z nagrodami.... ale nie wiem co wy na to?
- pozdrawiam, MAGDA. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz