czwartek, 19 stycznia 2017

I'm a kangaroo

Hej Pamiętacie oczywiście szał na piosenkę baby shark ? W związku z tak wielką popularnością tej piosenki wśród moich uczniów wciąż rozglądam się za czymś co mogłoby ją przebić i dziś trafiłam na ..... I'm a kangaroo :) Zobaczcie sami :
Czyż nie idealna  do tematu  "ANIMALS "?
A może jest ktoś chętny na karty obrazkowe do tej piosenki ? Dajcie znać  a napewno pojawi się na dole jakiś link ;)  A co mi tam wrzucę Wam jedną kartę  na zachętę :) tadammm ;] 
Wybaczcie mi proszę niedokładne rysunki na kartach ale są one rysowane przeze mnie a talentu plastycznego to niestety  u mnie brak dlatego wygląda to tak a nie inaczej. Pamiętajcie jednak, że każdą grafikę można zastąpić inną. Żaden problem - poprostu piszcie .
Pozdrawiam - Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz