czwartek, 18 sierpnia 2016

Karty "My English Rewards"

Pamiętacie notesy ?  Dziś karty motywacyjne w nieco innej odsłonie. 


Tym razem z powodu braku czasu na wycinanie ogromnych ilości kartek do stworzenia notesów dla 6- latków, które miałam w planach postanowiłam stworzyć coś mniej czasochłonnego. Karty zawierają postać z książki, z której będziemy korzystać w nadchodzącym roku szkolnym, są podzielone na 6 unitów. Każdy uczeń może zdobyć po 4 naklejki na unit. Kartki są laminowane dzięki czemu dzieciaki po zebraniu całej "kolekcji" będą mogły je wykorzystać ponownie i nakleić w dowolnie wybranym przez siebie miejscu. Gdy naklejki się już skończą ta laminowana karteczka będzie mogła posłużyć do nauki liczebników, gdyż kartoniki na naklejki są numerowane od 1 - 24. Wystarczy mazak suchościeralny i dodatkowe ćwiczenie dla (umiejących czytać) uczniów gotowe. 



Chcecie taką kartę gotową do druku ? Nic prostszego :) Wystarzczy zostawić maila w komentarzu pod postem. Udanej końcówki wakacji :) Pozdrawiam - Magda.


KARTA DOSTĘPNA DO POBRANIA  NA KONCIE FACEBOOKOWYM W FOLDERZE ZDJĘCIA : https://www.facebook.com/englishlessonideas/ 

19 komentarzy:

  1. Poproszę na adres nina21@op.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja poproszę... agnieszkanowak87@vp.pl będę bardzo wdzięczna;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę anna.zbikowska260@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja bardzo proszę hek10@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę na adres justyna.m143@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja poproszę na adres martapiotrowska84@onet.eu :) WIELKIE dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również poproszę mzawada@interia.pl
    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja poproszę, jeśli to nie kłopot - justynax20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń