środa, 16 sierpnia 2017

Plakietki Teacher's Helper ! Pomocnik nauczyciela!

Używacie w pracy z najmłodszymi uczniami plakietek tzw. dyżurnych ? 
Ja tak ! :)
 Każde dziecko chce być pomocnikiem nauczyciela ! :) otrzymać plakietkę i pomagać innym dzieciakom ! 
Z okazji zbliżającego się nowego roku szkolnego przygotowałam  takie oto plakietki w polskiej i angielskiej wersji językowej . 
Osobiście jako nauczyciel j. angielskiego oraz wychowania przedszkolnego polecam wydrukować plakietkę dwustronnie z jednej strony po angielsku a z drugiej po polsku , zalaminować, doczepić sznurek i gotowe! Dla mnie rewelacja! Ciekawe co na to Wy a przede wszystkim dzieciaki :) 
Jeśli chcielibyście takie plakietki do pobrania dajcie mi o tym znać w komentarzu pod postem lub na facebooku  a na pewno wkrótce się pojawią w facebookowej galerii :) 

A tu mój pierwszy zadowolony uczeń : 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz